Uživatelské testování Uživatelské testování

Nejjednodušší a často také nejspolehlivější způsob, jak zjistit závadu jakékoli služby včetně webu, je nechat ji vyzkoušet samotnými zákazníky. Přistupují totiž k vašemu produktu nezaujatě a bez jakýchkoli informací. Jsou tak schopní nahlédnout web tak, jak vy sami nikdy nebudete umět – je to pro ně totiž zcela nová věc.

Budou se na webu pohybovat intuitivně, budou následovat vámi přichystané trasy a budou se snažit objednat si výrobek nebo splnit jiný, zadaný úkol. Velmi věrně tak nasimulují chování jakéhokoli dalšího návštěvníka webu. Jejich zpětná vazba je pak to nejcennější – řeknou vám, co je mátlo, co jim nebylo jasné a co nemohli najít. Objevíme tak nedostatky v použitelnosti webu nebo v jeho přístupnosti.

Chci otestovat web

napište nám

Zkušenost nového uživatele je k nezaplacení

Naším úkolem je tento proces co možná nejvíce zefektivnit. Najdeme reprezentativní vzorek uživatelů vašich stránek, zadáme jim konkrétní úkoly, s jejichž pomocí bude možné prozkoumat všechny aspekty webu. Budeme pozorovat, jak se při plnění úkolů chovají a co jim dělá problémy. Pro vás pak tyto poznatky zhodnotíme v závěrečné zprávě.

Blogujeme!

démon typografie

Vybrané lahůdky z typografie: 7 chyb, které mění text v napohled nepříjemnou záležitost

Drtivá většina copywriterů umí psát, ale chybu občas udělají i ti nejzkušenější. A když zrovna nejde o pravopis nebo stylistiku, ve hře je typografie. Vyhmátla jsem nejčastější ch...

Přiveďte zákazníky z Facebooku na web

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně přihlásí přes 4,5 milionu lidí. To je obrovský prostor pro reklamní sdělení. Jak...

chci jít na blog