Analýza použitelnosti webu Analýza použitelnosti webu

Napsat nepoužitelný web je umění! Pokud chcete, aby vás vaši návštěvníci nenáviděli, pak zapracujte na množství položek v registračních a objednávkových formulářích. Největší špičky dokážou vygenerovat formulář přes celou stránku i s dvaceti údaji k vyplnění! Je to téměř jistý způsob, jak neprodat nic.

Jestli je ale váš záměr opačný, pak si místo šíleného programátora pořiďte analýzu použitelnosti webu. Ta vám mimo jiné prozradí, jaké je ideální rozložení jednotlivých podstránek, jestli je snadné se na nich zorientovat a jestli proces objednávání a registrace návštěvníky spíše naláká, nebo odradí.

Chci analýzu použitelnosti webu

napište nám

Testy uživatelů jsou nejlepší

Zajímavé údaje může poskytnout také měření rychlosti načítání stránek nebo obyčejná analýza čitelnosti textu. Použitelnost webu se účinně testuje tzv. uživatelským testováním, kdy se reprezentativní vzorek uživatelů snaží například objednat si u vás konkrétní službu. Z jejich podnětů, které jsou mnohdy velmi jednoduché, ale přitom zásadní, se pak vyvodí další postup.

Dále by vás mohlo zajímat:

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog