Analýza klíčových slov Analýza klíčových slov

Aby bylo možné vaše stránky najít na internetu, je nutné se vžít do role zákazníka. Představte si třeba, že chcete přítelkyni poslat květiny do práce – zadáte proto zřejmě do vyhledávače slova typu „donáška květin Praha“. Obchodník, jehož stránky jsou účinně optimalizovány na tato klíčová slova, se objeví na předních pozicích výsledků.

Není to ale tak snadné – klíčových slov je málo a konkurence velká – květiny po Praze zkrátka vozí kdekdo. Výsledky, které vyhledávač najde na prvních pozicích pro takto vysoce konkurenční slovo, jsou zaplacené stovkami tisíc korun. Proto je potřeba SEO odborníků, kteří vám namíchají pokud možno co nejméně konkurenční a zároveň co možná nejvíce hledaný koktejl klíčových slov. Pokud totiž po Praze vozíte tulipány, je celkem zbytečné a dost drahé cílit i na zákazníka, který chce růže.

Chci analýzu klíčových slov

napište nám

Jak probíhá analýza klíčových slov?

  • Získáme sestavu klíčových slov, na která byste chtěli optimalizovat stránky vy.
  • Sadu doplníme o další slova, která považujeme za relevantní.
  • Analýzou zjistíme kvalitu každého z nich a také jeho konkurenčnost.
  • Slova, která vyhledává málo lidí, nebo naopak příliš konkurenční slova, ze sestavy odstraníme. Výsledkem je nejvhodnější sestava slov pro optimalizaci.

Ze zkušenosti a shromážděných dat dokážeme určit konkurenceschopnost po jednotlivá klíčová slova a sestavit ideální sadu, na kterou by měla optimalizace vašeho webu proběhnout. Analýza klíčových slov je nutným předpokladem optimalizace webových stránek pro vyhledávače.

Blogujeme!

bannerová reklama

Landing page aneb jak nenechat zákazníka utéct

Křičíte hlasitěji než ostatní trhovci, máte krásný poutač i stánek. Všichni se k vám seběhnou, ale když vidí bedny plné plesnivé mrkve, zase odejdou. Přesně tak to funguje i na in...

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

chci jít na blog