Správa Facebook PPC kampaní Správa Facebook PPC kampaní

Při prodeji pánské kosmetiky je velmi obtížné určit cílovou skupinu. Jistě – existují muži, kteří sami zajdou do drogérie a koupí si deodorant, mnohem častěji ale takovýto sortiment nakupují svým partnerům ženy. Když si objednáte Facebook PPC kampaň, můžete s naší pomocí oslovit extrémně dobře zacílenou skupinu lidí.

V našem případě by bylo zřejmě nejvhodnější zvolit všechny ženy, které nejsou svobodné a je jim více než 20 let. Všechno tohle vám Facebook umožní díky údajům, které na sebe prozradili sami uživatelé. Takto cílená reklama je mnohem účinnější a mnohdy i levnější, než jiné formy marketingu. I v tomto případě je ale dobré být obezřetný – na internetu panuje celková nelibost k reklamě, takže se vyplatí být co nejoriginálnější.

Potřebuji propagaci na Facebooku

napište nám

Jak vypadá Facebook PPC kampaň od nás?

  • Nejprve zanalyzujeme nabídku a cílovou skupinu.
  • Vytvoříme krátké reklamní texty na míru.
  • Samotná Facebook PPC reklama je realizována prostřednictvím Facebook Ads a obsahuje obrázek produktu nebo logo firmy o velikosti 110x90 pixelů a popis produktu.
  • Na základě statistik z Google Analytics je kampaň možné průběžně usměrňovat a měnit.
  • Vymyslíme co nejefektivnější řešení přesně pro vás.

Facebook PPC kampaň je vhodná zejména pokud potřebujete rychle oslovit přesně cílenou skupinu lidí. Velmi účinná je v případech, kdy společnost na trh uvádí nový produkt nebo časově omezenou nabídku. V takových případech se jedná o investice s vysokou návratností.

Podívejte se na naše úspěšné facebook kampaně!

Blogujeme!

démon typografie

Vybrané lahůdky z typografie: 7 chyb, které mění text v napohled nepříjemnou záležitost

Drtivá většina copywriterů umí psát, ale chybu občas udělají i ti nejzkušenější. A když zrovna nejde o pravopis nebo stylistiku, ve hře je typografie. Vyhmátla jsem nejčastější ch...

Přiveďte zákazníky z Facebooku na web

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně přihlásí přes 4,5 milionu lidí. To je obrovský prostor pro reklamní sdělení. Jak...

chci jít na blog