Správa Facebook PPC kampaní Správa Facebook PPC kampaní

Při prodeji pánské kosmetiky je velmi obtížné určit cílovou skupinu. Jistě – existují muži, kteří sami zajdou do drogérie a koupí si deodorant, mnohem častěji ale takovýto sortiment nakupují svým partnerům ženy. Když si objednáte Facebook PPC kampaň, můžete s naší pomocí oslovit extrémně dobře zacílenou skupinu lidí.

V našem případě by bylo zřejmě nejvhodnější zvolit všechny ženy, které nejsou svobodné a je jim více než 20 let. Všechno tohle vám Facebook umožní díky údajům, které na sebe prozradili sami uživatelé. Takto cílená reklama je mnohem účinnější a mnohdy i levnější, než jiné formy marketingu. I v tomto případě je ale dobré být obezřetný – na internetu panuje celková nelibost k reklamě, takže se vyplatí být co nejoriginálnější.

Potřebuji propagaci na Facebooku

napište nám

Jak vypadá Facebook PPC kampaň od nás?

  • Nejprve zanalyzujeme nabídku a cílovou skupinu.
  • Vytvoříme krátké reklamní texty na míru.
  • Samotná Facebook PPC reklama je realizována prostřednictvím Facebook Ads a obsahuje obrázek produktu nebo logo firmy o velikosti 110x90 pixelů a popis produktu.
  • Na základě statistik z Google Analytics je kampaň možné průběžně usměrňovat a měnit.
  • Vymyslíme co nejefektivnější řešení přesně pro vás.

Facebook PPC kampaň je vhodná zejména pokud potřebujete rychle oslovit přesně cílenou skupinu lidí. Velmi účinná je v případech, kdy společnost na trh uvádí nový produkt nebo časově omezenou nabídku. V takových případech se jedná o investice s vysokou návratností.

Podívejte se na naše úspěšné facebook kampaně!

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog