Analýza konkurence Analýza konkurence

Jeden starý čínský vojevůdce kdysi napsal, že poznáte-li svého nepřítele, poznáte i sami sebe. Mohl by začít hned přednášet o marketingu, protože přesně takhle to funguje i tady. Na internetu je navíc konkurence velmi dobře vidět a můžete prozkoumat prakticky všechny aspekty jejího podnikání.

Provést podrobnou analýzu konkurence zkrátka musíte. Proč? Protože vaši zákazníci dělají totéž pokaždé, když nakupují. V dnešní době, kdy lze zboží z různých e-shopů interaktivně porovnávat, je velmi důležité, abyste z případného srovnání vítězně vyšli vy.

Zjistěte, jak je na tom konkurence

napište nám

Jak probíhá analýza konkurence?

  • Zhodnotíme SEO webových stránek konkurence.
  • Doporučíme vám, jaké prvky z konkurenčních webů implementovat na vaše.
  • Upozorníme vás na chyby, které vaše konkurence dělá.
  • Vyhodnotíme slabé i silné stránky konkurence a poradíme vám možný směr vašeho vývoje.
  • Posoudíme marketingovou aktivitu vaší konkurence ve vyhledávačích.

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog