Analýza konkurence Analýza konkurence

Jeden starý čínský vojevůdce kdysi napsal, že poznáte-li svého nepřítele, poznáte i sami sebe. Mohl by začít hned přednášet o marketingu, protože přesně takhle to funguje i tady. Na internetu je navíc konkurence velmi dobře vidět a můžete prozkoumat prakticky všechny aspekty jejího podnikání.

Provést podrobnou analýzu konkurence zkrátka musíte. Proč? Protože vaši zákazníci dělají totéž pokaždé, když nakupují. V dnešní době, kdy lze zboží z různých e-shopů interaktivně porovnávat, je velmi důležité, abyste z případného srovnání vítězně vyšli vy.

Zjistěte, jak je na tom konkurence

napište nám

Jak probíhá analýza konkurence?

  • Zhodnotíme SEO webových stránek konkurence.
  • Doporučíme vám, jaké prvky z konkurenčních webů implementovat na vaše.
  • Upozorníme vás na chyby, které vaše konkurence dělá.
  • Vyhodnotíme slabé i silné stránky konkurence a poradíme vám možný směr vašeho vývoje.
  • Posoudíme marketingovou aktivitu vaší konkurence ve vyhledávačích.

Blogujeme!

copywriterka ve stresu

7 situací, kdy to copywriterovi nepíše

Deadline je fuč a text nikde. Vyvineme na copywritera opravdu velký nátlak, křičíme, dupeme a vyhrožujeme, konečně vše dostaneme, ale není to podle našich představ. Víte, kdy na copywri...

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere!

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere

Žádná občanka, žádný pas, na internetu můžete svobodně cestovat a poučit se od zahraničních kapacit. Vybral jsem pro vás 5 anglicky psaných blogů, které mají velmi dobrou reputaci, ...

chci jít na blog