Analýza konkurence Analýza konkurence

Jeden starý čínský vojevůdce kdysi napsal, že poznáte-li svého nepřítele, poznáte i sami sebe. Mohl by začít hned přednášet o marketingu, protože přesně takhle to funguje i tady. Na internetu je navíc konkurence velmi dobře vidět a můžete prozkoumat prakticky všechny aspekty jejího podnikání.

Provést podrobnou analýzu konkurence zkrátka musíte. Proč? Protože vaši zákazníci dělají totéž pokaždé, když nakupují. V dnešní době, kdy lze zboží z různých e-shopů interaktivně porovnávat, je velmi důležité, abyste z případného srovnání vítězně vyšli vy.

Zjistěte, jak je na tom konkurence

napište nám

Jak probíhá analýza konkurence?

  • Zhodnotíme SEO webových stránek konkurence.
  • Doporučíme vám, jaké prvky z konkurenčních webů implementovat na vaše.
  • Upozorníme vás na chyby, které vaše konkurence dělá.
  • Vyhodnotíme slabé i silné stránky konkurence a poradíme vám možný směr vašeho vývoje.
  • Posoudíme marketingovou aktivitu vaší konkurence ve vyhledávačích.

Blogujeme!

démon typografie

Vybrané lahůdky z typografie: 7 chyb, které mění text v napohled nepříjemnou záležitost

Drtivá většina copywriterů umí psát, ale chybu občas udělají i ti nejzkušenější. A když zrovna nejde o pravopis nebo stylistiku, ve hře je typografie. Vyhmátla jsem nejčastější ch...

Přiveďte zákazníky z Facebooku na web

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně přihlásí přes 4,5 milionu lidí. To je obrovský prostor pro reklamní sdělení. Jak...

chci jít na blog