Email marketing Email marketing

Také máte rádi, když vám občas napíše nebo zavolá váš kamarád jenom proto, aby se zeptal, jak se máte, co děláte a popovídal si s vámi? Vaše firma to může dělat taky – pomocí email marketingu. Email marketing je totiž velmi efektivní nástroj komunikace jednak se svými stávajícími zákazníky, ale i s těmi, kteří nákup u vás teprve plánují anebo se o oblast vašeho působení zajímají.

Formou newsletterů je možné velmi přesně oslovit ty, které vaše služby zajímají. Jejich výhodou je také možnost přímé a efektivní zpětné vazby. Email marketing dokáže promluvit k velkému množství lidí, zvyšovat věrnost svých zákazníků a posilovat povědomí o značce.

Chci oslovit zákazníky

napište nám

Víte, že...

Email marketing vám může přinést zajímavá data. Měřit lze parametry open-rate (kolik lidí otevřelo email) nebo CTR (kolik lidí kliklo na reklamu v emailu). Pokud s čísly nejste spokojeni, účinnost newsletterů lze úspěšně zvyšovat chytrou změnou obsahu či designu.

Email marketing není spam

Při email marketingu je ale nutné být opatrný – všichni denně dostáváme několik obchodních emailů, které jsou pro nás pouze obtížným spamem. Hranice, kdy si adresát email přečte a kdy ho naopak nepřečtený smaže, je velmi tenká. Špatnou formou email marketingu můžeme navíc snadno napáchat víc škody než užitku – nejen, že nevhodný email může vaše zákazníky rozzuřit, velmi lehce můžete také porušit zákon a být sankcionován pokutou, které v Česku dosahují i 200 000 Kč. Email marketing je účinný nástroj, ale pouze v rukou profesionála.

Naši programátoři vyvinuli vlastní aplikaci na rozesílání newsletterů, které vám komunikaci s vašimi zákazníky velmi usnadní a poskytne vám nástroj na správu emailových kampaní.

Podívejte se na ukázky naší emailové aplikace.

Blogujeme!

bannerová reklama

Landing page aneb jak nenechat zákazníka utéct

Křičíte hlasitěji než ostatní trhovci, máte krásný poutač i stánek. Všichni se k vám seběhnou, ale když vidí bedny plné plesnivé mrkve, zase odejdou. Přesně tak to funguje i na in...

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

chci jít na blog