Email marketing Email marketing

Také máte rádi, když vám občas napíše nebo zavolá váš kamarád jenom proto, aby se zeptal, jak se máte, co děláte a popovídal si s vámi? Vaše firma to může dělat taky – pomocí email marketingu. Email marketing je totiž velmi efektivní nástroj komunikace jednak se svými stávajícími zákazníky, ale i s těmi, kteří nákup u vás teprve plánují anebo se o oblast vašeho působení zajímají.

Formou newsletterů je možné velmi přesně oslovit ty, které vaše služby zajímají. Jejich výhodou je také možnost přímé a efektivní zpětné vazby. Email marketing dokáže promluvit k velkému množství lidí, zvyšovat věrnost svých zákazníků a posilovat povědomí o značce.

Chci oslovit zákazníky

napište nám

Víte, že...

Email marketing vám může přinést zajímavá data. Měřit lze parametry open-rate (kolik lidí otevřelo email) nebo CTR (kolik lidí kliklo na reklamu v emailu). Pokud s čísly nejste spokojeni, účinnost newsletterů lze úspěšně zvyšovat chytrou změnou obsahu či designu.

Email marketing není spam

Při email marketingu je ale nutné být opatrný – všichni denně dostáváme několik obchodních emailů, které jsou pro nás pouze obtížným spamem. Hranice, kdy si adresát email přečte a kdy ho naopak nepřečtený smaže, je velmi tenká. Špatnou formou email marketingu můžeme navíc snadno napáchat víc škody než užitku – nejen, že nevhodný email může vaše zákazníky rozzuřit, velmi lehce můžete také porušit zákon a být sankcionován pokutou, které v Česku dosahují i 200 000 Kč. Email marketing je účinný nástroj, ale pouze v rukou profesionála.

Naši programátoři vyvinuli vlastní aplikaci na rozesílání newsletterů, které vám komunikaci s vašimi zákazníky velmi usnadní a poskytne vám nástroj na správu emailových kampaní.

Podívejte se na ukázky naší emailové aplikace.

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog