Analýza webu a SEO analýza Analýza webu

Webová stránka je něco jako obchod. Může jít o malý stánek, který prodává jen noviny, anebo o velké centrum, kde nakoupíte i věci, které nebudete nikdy potřebovat. Co ale mají obě místa společného, je schopnost prodat výrobek nebo službu. Zákazníkem se návštěvník vašeho webu stává až při nákupu, aby ale do této fáze vůbec dospěl, musíte si ho předcházet ještě předtím, než do vašeho „obchodu“ vkročí.

Tak jako ve městě do velké míry rozhoduje o úspěchu obchodu výloha, tak o výsledcích webů na internetu rozhoduje jejich viditelnost a přístupnost. Potenciálního zákazníka musíte nejprve nalákat dovnitř, pak ho tam dokázat udržet a nakonec přesvědčit k nákupu. To umí jen web, který mu vyjde vstříc a poskytne mu přehledně informace, které hledá.

Takový web chci

napište nám

Co obnáší analýza webu?

Víte, že...

Dejme tomu, že jdete na výlet po modré značce na hrad Kost. Jenže modrá najednou zmizí. Zřejmě nemáte mapu nebo se vám v ní jenom nechce hledat, a tak prostě na hrad Kost dojdete jinudy. Na internetu je to stejné – pokud se návštěvník na vašem webu ztratí, není nic jednoduššího, než si daný výrobek koupit jinde. Přehledné značení a orientace je základ!

Co můžete získat analýzou webu u nás?

Nechat si provést analýzu webových stránek je téměř povinnost, protože jedině pak je možné začít účinně zvyšovat jeho návštěvnost nebo třeba konverzní poměr stránek. Protože webové stránky nás živí, víme docela přesně, jak nejlépe ověřit jednotlivé funkce a jak efektivně změřit jejich výkon. Víme také, že nejlepší webová analytika je ta, která je komplexní – proto nabízíme jak analýzu použitelnosti, přístupnosti a návštěvnosti, tak uživatelské testování, analýzu klíčových slov, analýzu viditelnosti webu nebo analýzu konkurence.

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog