Analýza přístupnosti webu Analýza přístupnosti webu

Jestli tajně toužíte po kolegyni z práce, ale ona se jeví zcela nepřístupná, pak vězte, že je to zcela normální maskovací chování. Ve skutečnosti se skvěle baví a moc dobře ví, že nepřístupnost je právě to, co vás láká. Jenže u webových stránek to takhle nechodí – jakmile vám nepůjde maximálně vstříc, už se na ni nikdy ani nepodíváte. Může prosit, posílat zamilované newslettery nebo do vás v práci kopat pod stolem, ale marně.

Přístupný web = spokojený zákazník

Proto je vážně důležité, aby váš web od začátku fungoval přehledně, srozumitelně a čitelně. Jeho obsah musí být snadno pochopitelný a odkazy návodné. Informace pokud možno užitečné a čtivé a nejrůznější formuláře maximálně jasné a „user friendly“. Zapomeňte na útočné stránky, které žijí vlastním životem – návštěvník je musí mít plně pod kontrolou, jedině tak bude spokojený, možná se vrátí a možná u vás i nakoupí.

Dále by vás mohlo zajímat:

Chci analýzu přístupnosti webu

napište nám

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog