Analýza návštěvnosti Analýza návštěvnosti

Když vám někdo zavolá s tím, že shání půjčovnu vzducholodí, zřejmě ho upozorníte, že se jedná o omyl, protože vy vzducholodě jen prodáváte, a zavěsíte. Když vám na web přijde návštěvník omylem, navýší sice jednorázovou návštěvnost, ale rozhodně si nic nekoupí. Umět pracovat s čísly, které lze vyčíst z webových statistik návštěvnosti, je věda. Pokud je ale umíte odborně posoudit, pak vám mohou přinést cenné údaje.

Analýza návštěvnosti vám tak prozradí nejen, kolik lidí se na vaše stránky vypravilo, ale odkud přišli, co na webu dělali a kam z něj odešli. Mnohdy také dokáže rozluštit, proč se právě takhle chovali. Z předchozího příkladu je tedy zřejmé, že nejde pouze o kvantitu, ale hlavně o kvalitu návštěv – je třeba přilákat ty návštěvníky, kteří hledají přesně to, co nabízíte.

Chci analýzu návštěvnosti webu

napište nám

Co obnáší analýza návštěvnosti?

Existuje mnoho nástrojů, kterými můžete návštěvnost usměrňovat ku obrazu svému, těmi nejdůležitějšími jsou asi prostředky SEO a analýza klíčových slov. Podstatné je také smysluplně využívat linkbuildingu a umístit odkazy na váš web na taková místa, která vám přivedou kvalitní, zainteresované návštěvníky.

Dále by vás mohlo zajímat:

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog