zpět

Tvorba online katalogů Online katalogy

Tištěné katalogy mají pár nevýhod. Občas je ze schránky vylovíme rozmočené od deště, co s jejich vyčuhujícím koncem dokáže udělat naobědvaný holub, to ani nebudeme rozebírat. K dnešní době se daleko víc hodí online katalog. Ovšem není katalog jako katalog. Tahle forma prezentace má uživatele nalákat k nákupu, proto se vyplatí věnovat jí velkou pozornost. Nechte si ho udělat od profesionálů, učiníte tím další krok k posílení online marketingové strategie. Elektronický katalog má navíc tu výhodu, že si uživatel může ihned objednat online.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní napište nám

A proč si nechat vytvořit katalog právě od nás? Protože online katalog pro nás není jen soubor fotek, které nahrajeme do nějaké šablony. Nabízíme:

  • Možnost připravit kompletní katalog včetně grafiky, který je využitelný i k tisku, případně upravit stávající pro použití online.
  • Podpora pro mobilní zařízení (prohlížíte, na čem chcete, aniž by se katalog rozsypal).
  • Fulltextové vyhledávání.
  • Jednoduché a rychlé ovládání.
  • Prokliknutí z adresy napsané v katalogu přímo na váš web nebo otevření mailové korespondence adresované na e-mail zmíněný v textu.
  • Prokliknutí z obsahového rejstříku na danou stránku.
  • Stažení katalogu či jen jednotlivého listu v pdf formátu.
  • Měření statistik v Google Analytics (můžete například zjistit, jaké stránky si uživatelé prohlížejí nejčastěji, ale i prohlížet další detailnější statistiky).
  • Sdílení katalogu na sociálních sítích.
  • Katalog ve více jazykových verzích.
  • Možnost vkládat z katalogu produkt do košíku – klient si rovnou může objednat.

To zdaleka není všechno. Další vychytávky, které jsme již aplikovali, najdete mezi referencemi na stránce Success story – tvorba e-katalogů.

Víte, že...

Naše katalogy vytváříme stejným způsobem, jakým vznikly katalogy například pro společnosti Mercedes, BMW, Pepsi, Disney, Microsoft, Hewlett Packard, Quatar Airlines, Gucci a další společnosti?

Ti, kdo se slzou v oku vzpomínají na papírové katalogy, jistě ocení realistické otáčení stránek e-katalogu. A pravděpodobně podlehnou všem jeho možnostem, které se dokáží přizpůsobit široké škále koncových zařízení od klasického PC, přes tablet až k chytrému telefonu.

Potřebuji online katalog

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.
Zpracování osobních dat

Vyplněním Vašich osobních údajů se Společnost Aira Group s.r.o. se sídlem Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2, IČ 25682598  stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem posouzení, zdali bude poskytnuta služba.

Vaše práva
Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností správce tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@aira.cz nebo na sídlo naší společnosti: Aira Group s.r.o , Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2

Naše společnost jmenovala Pověřence na ochranu osobních údajů. V případě nejasností jej můžete kontaktovat emailem na info@aira.cz nebo telefonicky na čísle 283 850 031, případně nás kontaktujte na adrese naší společnosti.

Blogujeme!

Rostoucí návštěvnost webu

Jak zvýšit návštěvnost webu?

Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...

číst
SEO audit webu

SEO audit webu

SEO audit je jedním ze základních kamenů úspěšného webu. Co přesně to SEO audit je, k čemu je dobrý a jaké faktory při jeho realizaci vzít v potaz? ...

číst
chci jít na blog