Chci analýzu webu

napište nám

Co obnáší analýza webových stránek?

Základem je udělat analýzu konkurence, struktury stránek, definovat cílovou skupinu uživatelů vašich stránek a provést analýzu použitelnosti a přístupnosti. Důležité je také zajímat se o vizuální hledisko vašeho webu, protože poutavý design je v současné době silnou zbraní nejen v křemíkovém světě.

Prozkoumat se musí řada dalších parametrů – důvěryhodnost webu, jeho viditelnost, informační přínos nebo kvalita textů. To všechno vyhodnotíme a v analýze vám navrhneme ideální postup, jak zjištěné vady napravit. Až po důkladné analýze má smysl pokračovat třeba propracovaným SEO nebo marketingovou kampaní.

Dále by vás mohlo zajímat:

Blogujeme!

copywriterka ve stresu

7 situací, kdy to copywriterovi nepíše

Deadline je fuč a text nikde. Vyvineme na copywritera opravdu velký nátlak, křičíme, dupeme a vyhrožujeme, konečně vše dostaneme, ale není to podle našich představ. Víte, kdy na copywri...

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere!

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere

Žádná občanka, žádný pas, na internetu můžete svobodně cestovat a poučit se od zahraničních kapacit. Vybral jsem pro vás 5 anglicky psaných blogů, které mají velmi dobrou reputaci, ...

chci jít na blog