Chci analýzu webu

napište nám

Co obnáší analýza webových stránek?

Základem je udělat analýzu konkurence, struktury stránek, definovat cílovou skupinu uživatelů vašich stránek a provést analýzu použitelnosti a přístupnosti. Důležité je také zajímat se o vizuální hledisko vašeho webu, protože poutavý design je v současné době silnou zbraní nejen v křemíkovém světě.

Prozkoumat se musí řada dalších parametrů – důvěryhodnost webu, jeho viditelnost, informační přínos nebo kvalita textů. To všechno vyhodnotíme a v analýze vám navrhneme ideální postup, jak zjištěné vady napravit. Až po důkladné analýze má smysl pokračovat třeba propracovaným SEO nebo marketingovou kampaní.

Dále by vás mohlo zajímat:

Blogujeme!

démon typografie

Vybrané lahůdky z typografie: 7 chyb, které mění text v napohled nepříjemnou záležitost

Drtivá většina copywriterů umí psát, ale chybu občas udělají i ti nejzkušenější. A když zrovna nejde o pravopis nebo stylistiku, ve hře je typografie. Vyhmátla jsem nejčastější ch...

Přiveďte zákazníky z Facebooku na web

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně přihlásí přes 4,5 milionu lidí. To je obrovský prostor pro reklamní sdělení. Jak...

chci jít na blog