Chci analýzu webu

napište nám

Co obnáší analýza webových stránek?

Základem je udělat analýzu konkurence, struktury stránek, definovat cílovou skupinu uživatelů vašich stránek a provést analýzu použitelnosti a přístupnosti. Důležité je také zajímat se o vizuální hledisko vašeho webu, protože poutavý design je v současné době silnou zbraní nejen v křemíkovém světě.

Prozkoumat se musí řada dalších parametrů – důvěryhodnost webu, jeho viditelnost, informační přínos nebo kvalita textů. To všechno vyhodnotíme a v analýze vám navrhneme ideální postup, jak zjištěné vady napravit. Až po důkladné analýze má smysl pokračovat třeba propracovaným SEO nebo marketingovou kampaní.

Dále by vás mohlo zajímat:

Blogujeme!

bannerová reklama

Landing page aneb jak nenechat zákazníka utéct

Křičíte hlasitěji než ostatní trhovci, máte krásný poutač i stánek. Všichni se k vám seběhnou, ale když vidí bedny plné plesnivé mrkve, zase odejdou. Přesně tak to funguje i na in...

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

chci jít na blog