Vyhodnocení marketingu Vyhodnocení marketingu

Ač by se mohlo zdát, že vyhodnocení marketingové kampaně je pouhým porovnáním statistik, skrývá se pod touto činností jedna z nejdůležitějších fází celé marketingové strategie. Všechno záleží na tom, jaké cíle si vaše kampaň stanovila. Pokud vám šlo čistě o podporu prodeje, pak skutečně bude stačit změřit hodnoty před a po kampani.

O dost těžší situaci mají ale společnosti, které chtěly marketingovou kampaní dosáhnout například zvýšení povědomí o značce nebo posunu ve vnímání produktu. I když výsledky z takto stanovených kampaní není lehké analyzovat, existují nástroje, které umožňují získat relevantní data.

Chci marketingovou kampaň

napište nám

Co všechno lze změřit při vyhodnocení marketingové kampaně?

  • Zvýšení prodeje
  • Změna ve vnímání produktu nebo značky
  • Spontánní znalost značky
  • Podpořená znalost značky
  • Zvýšení návštěvnosti stránek

Dále by vás mohlo zajímat:

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog