Vyhodnocení marketingu
Ač by se mohlo zdát, že vyhodnocení marketingové kampaně je pouhým porovnáním statistik, skrývá se pod touto činností jedna z nejdůležitějších fází celé marketingové strategie. Všechno záleží na tom, jaké cíle si vaše kampaň stanovila. Pokud vám šlo čistě o podporu prodeje, pak skutečně bude stačit změřit hodnoty před a po kampani.
O dost těžší situaci mají ale společnosti, které chtěly marketingovou kampaní dosáhnout například zvýšení povědomí o značce nebo posunu ve vnímání produktu. I když výsledky z takto stanovených kampaní není lehké analyzovat, existují nástroje, které umožňují získat relevantní data.
Co všechno lze změřit při vyhodnocení marketingové kampaně?
- Zvýšení prodeje
- Změna ve vnímání produktu nebo značky
- Spontánní znalost značky
- Podpořená znalost značky
- Zvýšení návštěvnosti stránek
Dále by vás mohlo zajímat:
Související služby
Blogujeme!
Jak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
čístSEO audit webu
SEO audit je jedním ze základních kamenů úspěšného webu. Co přesně to SEO audit je, k čemu je dobrý a jaké faktory při jeho realizaci vzít v potaz? ...
číst