Telefonická podpora – helpdesk
Spokojenost zákazníků je pro nás klíčová stejně jako kvalita našich služeb. Objednáte-li si u Aira GROUP jakoukoli službu, můžete využít i naší bezplatné telefonické podpory. Přímo naši technici odpoví na vaše dotazy a vyřeší případné problémy s fungováním systému.
Prioritou je pro nás to, aby vaše servery neustále fungovaly tak, jak mají. Hledáme proto vždy nejrychlejší a přitom komplexní řešení. V rámci námi dodávaných služeb lze také dohodnout specifický rozsah podpory.
Dále získáte:
Vzdálená správa počítačové sítě
Některé požadavky lze řešit na dálku a šetřit váš čas i peníze. Pro vás to znamená, že nebudete muset čekat, až za vámi přijede náš technik. Některé problémy budou jednoduše vyřešeny ihned po telefonu.
Vedení evidence software a technického vybavení
Stejně jako všude jinde, je potřeba i při správě sítě mít ve věcech pořádek a přehled. Proto vedeme i pro vás evidenci používaného technického vybavení – od počítačů a jejich konfigurací po software a ostatní prvky na síti. Tyto přehledy máte k dispozici a můžete je použít třeba k plánování rozvoje Vašeho IT.
Pokud vašim účetním nic neříkají zkratky jako: TP R52-TopS, P-M 750, DVD+/-RW, 15'' SXGA+, XPp nebo WLAN, bude nejlepší obrátit se na nás. Provedeme porovnání skutečného stavu výpočetní techniky s účetní evidencí. Abyste měli jistotu, že v pořádku je opravdu všechno, zajistíme pro vás provedení IT auditu.
Související služby
Blogujeme!
Cookies lišta v roce 2022: Jak si s novelou zákona o elektronické komunikaci poradily velké české weby?
Od 1.1.2022 platí novela zákona o elektronické komunikaci a týká se také využívání cookies. O čem konkrétně je řeč a jak si s novou podobou cookies lišt poradily nejznámější česk...
čístInternet v číslech za rok 2017
51,8% z veškerého internetového provozu na stránkách pochází z robotů, zatímco číslo 48,2% zastupuje skutečné lidské uživatele. No, internet má prostě pořádně nakročeno do větš...
číst