Request Tracker 
Něco nefunguje. Komu zavolat? Kdy se problém vyřeší? A jak? Pokud je uživatelských požadavků hodně, vyplatí se zřídit pro správu těchto dotazů samostatně pracující systém. Request Tracker (RT) nabízí způsob, jak přehledně spravovat a řešit všechny požadavky uživatelů. Je to jednoduchý program, který významně šetří čas vám, vašim zaměstnancům i našim technikům.
Správa požadavků s Request Trackerem
- RT je velmi flexibilní a jeho chování lze ovlivnit podrobným nastavením.
- RT může být konfigurován různě pro jednotlivé klienty, fronty požadavků nebo třeba oddělení firmy.
- Pomocí emailového rozhraní přijímá RT požadavky od klientů, webové rozhraní slouží technikům ke správě tiketů, nastavení programu i k interní komunikaci k řešeným požadavkům.
V čem vám Request Tracker pomůže?
- Umožní skupině lidí (např. technikům, vašemu IT oddělení apod.) efektivně a přehledně spravovat požadavky uživatelů, nejčastěji vašich zaměstnanců či klientů.
- RT poskytuje informace o aktuálních i historických požadavcích klientů a jejich rozdělení.
- RT umí přehledně třídit požadavky ve „frontě“ podle různých parametrů. Fronty požadavků umožnují dělení požadavků na základě jejich společné vlastnosti. Můžete tak například mít frontu všech požadavků týkající se mailových serverů, frontu požadavků klienta apod.
Jak vypadá rozhraní Request Trackeru?



Stáhněte si uživatelskou dokumentaci Request Trackeru.
Související služby
Blogujeme!

Internet v číslech za rok 2017
51,8% z veškerého internetového provozu na stránkách pochází z robotů, zatímco číslo 48,2% zastupuje skutečné lidské uživatele. No, internet má prostě pořádně nakročeno do větš...
číst
Jak vybrat server a nespálit se? Proklepněte si terminologii
Tento článek má za cíl objasnit nejčastěji používané výrazy, se kterými se při hledání pronájmu serveru setkáte a pomoci se vám lépe zorientovat v nabídkách IT poskytovatelů. ...
číst