back

Request Tracker Request Tracker

Something is wrong. Who to call? When will the problem be solved? And how? If there are a lot of user requirements, it pays to set up up a stand-alone system to manage these queries. Request Tracker (RT) offers a way to clearly manage and address all user requests. It is a simple program that considerably saves time for you, your employees and our technicians.

Request management with Request Tracker

  • RT is very flexible, and its behavior can be influenced by detailed settings.
  • RT can be configured differently for individual clients, request queues or even company departments.
  • Using the email interface, RT receives requests from clients; the web interface is used by technicians to manage tickets, program settings and internal communication to the requests.

I am interested in

Arrange a free consultation contact us

How can Request Tracker help you?

  • It will enable a group of people (e.g. technicians, your IT department, etc.) to manage the requirements of users, most often your employees or clients.
  • RT provides information on current and historical client requirements and their distribution.
  • RT can clearly sort the requirements in the "queue" according to various parameters. Request queues allow requests to be divided based on their common property. For example, you can have a queue for all requests related to mail servers, a queue for client requests, and so on.

What does the Request Tracker interface look like?

Request Tracker - interface Request Tracker - interface Request Tracker - interface

ORDER REQUEST TRACKER

Write your questions or leave us a phone number. We will be happy to contact you.
Zpracování osobních dat

Vyplněním Vašich osobních údajů se Společnost Aira Group s.r.o. se sídlem Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2, IČ 25682598  stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem posouzení, zdali bude poskytnuta služba.

Vaše práva
Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností správce tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@aira.cz nebo na sídlo naší společnosti: Aira Group s.r.o , Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2

Naše společnost jmenovala Pověřence na ochranu osobních údajů. V případě nejasností jej můžete kontaktovat emailem na info@aira.cz nebo telefonicky na čísle 283 850 031, případně nás kontaktujte na adrese naší společnosti.

Blogujeme!

Cookie lišta 2022

Cookies lišta v roce 2022: Jak si s novelou zákona o elektronické komunikaci poradily velké české weby?

Od 1.1.2022 platí novela zákona o elektronické komunikaci a týká se také využívání cookies. O čem konkrétně je řeč a jak si s novou podobou cookies lišt poradily nejznámější česk...

číst
2017

Internet v číslech za rok 2017

51,8% z veškerého internetového provozu na stránkách pochází z robotů, zatímco číslo 48,2% zastupuje skutečné lidské uživatele. No, internet má prostě pořádně nakročeno do větš...

číst
chci jít na blog