Audit PPC kampaní![Bannerová a PPC reklama](/gfx/marketing/bannery-a-ppc.png)
Nejste spokojeni s výkonností svých PPC kampaní? Jejich špatné nastavení stojí spoustu neefektivně vynaložených peněz a znemožňuje další růst zisků.
Ověřte si, jak jsou na tom vaše placené kampaně
Upozorníme vás na případné nedostatky a možnosti jejich úprav. Ze svých dlouholetých zkušeností víme, že tyto úpravy mohou tržby i zněkolikanásobit a přitom snížit podíl nákladů na obratu.
Potřebujete znát důvody. 5 z nich najdete níže. Nebo se podívejte na reference některých e-shopů, které po mnoho let spravujeme. Záměrně vybíráme e-shopy různých velikostí a obratů. Prohlédněte si naše reference.
5 důvodů, proč spolupracovat s námi:
- Jde nám o váš zisk. Neargumentujeme vyšší návštěvností, CTR a podobnými věcmi, kterými se zčásti omlouvají špatné výsledky, ale pouze růstem vašich zisků a zefektivněním nákladů.
- Všichni naši PPC specialisté mají minimálně 3 roky zkušeností.
- Váš audit a případnou správu kampaní bude dělat člověk, který se specializuje čistě na kampaně pro e-shopy.
- U nás se vám nestane, aby jste jednali se seniorem a kampaně vám pak případně spravoval nezkušený junior.
- Přes 20 let tradice naší společnosti je dokladem stability a závazkem k odvedení špičkové práce.
Chcete to zkusit? Pošlete nám formulář a získejte audit. Nemáte ještě kampaně pro váš e-shop a uvažujete o nich? Kontaktujte nás také, rádi poradíme. Nemáte e-shop a soustředíte se zisk leadů či poptávek? Dejte nám vědět. Máme specialisty, kteří se soustředí právě na tento typ kampaní.
Jak klientům díky PPC pomáháme růst?
AAAradiátory.cz
![](/img/reference/ppc/aaaradiatory.png)
AHProfi
![](/img/reference/ppc/ahprofi.png)
Acara
![](/img/reference/ppc/acara.jpeg)
Kolokrám
![](/img/reference/ppc/kolokram.png)
Obchod s erotickým zbožím
![](/img/reference/ppc/erotic-shop.png)
Danfoss
![](/img/reference/ppc/danfoss.png)
Související služby
Blogujeme!
![Přívětivý obsah z hlediska SEO](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/privetivy_obsah.png?itok=EAqO1KYx)
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
číst![Rostoucí návštěvnost webu](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/shutterstock_374771635.jpg?itok=jFuHhryU)
Jak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst