Logo Triola

TRIOLA, a. s.

Triola, a. s., je český výrobce dámského spodního prádla a dámských a pánských plavek. Prádlo produkuje pod několika značkami, jako například Like YOU nebo Charme. Založena byla už v roce 1919, sídlo má v Praze a výrobnu v Horním Jiřetíně. V současnosti má 18 prodejen po celé České republice a 3 prodejny na Slovensku. Navrch má ještě celou řadu partnerských prodejen.

Triola, a. s., je majitelem užitného vzoru, jímž je chráněn střih vybraných modelů dámského prádla a plavek.

Zadání a očekávání klienta

Spolupráci se společností Triola, a. s., jsme započali v červnu 2019. Oslovila nás s přáním výpomoci se správou sociálních sítí, konkrétně s Facebookem. Podle prvotního plánu jde do značné míry o exekutivu standardních publikačních plánů firmy. Klient žádal i praktické rady a potřeboval vědět, jestli se při vedení firemní facebookové stránky nedopouští zásadních chyb.

Co přesně klient očekával?

  • tvorbu přitažlivých textů na Facebook, jaké děláme například u projektu ESO Plavby
  • exekutivu navržených témat podle publikačního plánu, jak to děláme třeba pro DataHelp
  • nové nápady na vedení firemní stránky
  • výběr příspěvků, které bude vhodné podpořit placenou propagací
  • exekutivu placené propagace

Nastavení obsahové komunikace

Klient má svou obsahovou komunikaci (podívejte se také, jak vypadá naše komunikace pro Brambůrky.cz) pevně danou a už od počátku spolupráce žádal spíš výpomoc s texty a tvorbou příspěvků, které budou atraktivní svým obsahem i formou (obdobně pracujeme i u projektu MiniHaus). Grafiku k příspěvkům klient pravidelně dodává, stejně jako publikační plán. Obsahové linky jsou přitom takovéto:

Zveřejňování aktuálních akcí a slev

Uvádění novinek

Praktické informace o jednotlivých prodejnách a e-shopu (např. nabídky práce)

Soutěže o klientovy produkty nebo o produkty jeho partnerů

Články z magazínu, který Triola na svém webu vede

Aktuality

Po společné domluvě jsme přidali také ankety a doplňovačky (např. co vás napadne jako první, když se řekne…), aby byl obsah pestřejší a interaktivnější.

Profil na Facebooku

Profil, respektive firemní stránku, si klient do velké míry vede sám. Od počátku spolupráce například reaguje na komentáře a zprávy, které se týkají prodejen, e-shopu nebo konkrétních produktů. Tento způsob komunikace nám přijde oboustranně výhodný – kdybychom totiž na komentáře reagovali my, nejprve bychom si informace museli vyžádat a později je zase tlumočit v odpovědích. Tím by se jednak prodlužovala doba odpovědi na samotný komentář nebo na zprávu, jednak by se tento proces podepsal na rozpočtu projektu.

V klientově rukách je také tvorba a správa událostí, jako jsou stylingové dny nebo akce na prodejnách, my na žádost pomáháme s texty.

Jak se nám daří?

Čísla mluví za všechno, proto jsme vám některá důležitá z facebookových Přehledů vytáhli. Sledované hodnoty jsou z období od 1. 6. 2019 do 27. 3. 2020.

1. Vývoj počtu sledujících

2. Reakce (míra zapojení) publika na Facebooku

3. Dosah příspěvků (organický bez placení)

Počet sledujících, míra zapojení publika a organický dosah příspěvků jednoznačně hovoří ve prospěch strategie, kterou jsme společně s klientem vytvořili. Věříme, že má smysl vést facebookovou stránku tímto stylem, dokud budou každá následující čísla vzestupná.

Co se nám osvědčilo a co plánujeme do budoucna?

Osvědčilo se nám:

  • vytvářet kreativní a vřelé texty do jednotlivých příspěvků
  • upozorňovat na novinky a slevy
  • pořádat soutěže
  • věnovat čas aktivnímu náboru nových fanoušků z uživatelů, kteří reagovali na příspěvky

A co v budoucnu?

  • vytvářet více interaktivních příspěvků
  • hledat nové způsoby, jak zaujmout texty takto krátkého formátu

Chcete podobné řešení?

Domluvte si konzultaci zdarma napište nám