Reference Lodnik.cz

Lodnik.cz

Společnost Lodnik.cz je cestovní agentura zprostředkovávající dovolenou na lodi po celém světě přímo na míru zákazníkům a kapitánské kurzy. Ústřední a ikonickou osobností Lodníka je pan Jiří Kučera, kapitán a instruktor pověřený od Státní plavební správy, jenž disponuje cennými zkušenostmi. V současné chvíli na projektu běží vývojářská a marketingová správa.

Klientské zadání

Webové stránky v současné době běží na Drupalu 7. Nicméně, klient se na nás obrátil s prosbou o rozvoj a správu webu, kdy bývalý vývojář už nestíhal web po programátorské stránce spravovat. Rovněž jsme byli požádáni o pomoc s rozvojem obsahu a nastřelení možností, co se vše dá dělat v online prostředí.

Naše řešení

V rámci programátorských prací jsme v prvé řadě předělali strukturu webu, a to včetně wireframe řešení, kdy jsme pro jednotlivé typové stránky vytvořili jisté „modely“. Účelem těchto úprav byla zejména větší přehlednost a přívětivost pro návštěvníky webu.

Postupně také měníme home page a přidali jsme do menu kolonku „Reference“, které byly původně řešeny pouze formou výpisu v dolní části stránky. Samotné menu bylo nově převedeno na dropdown



Marketingová činnost na projektu

Kromě vývoje a správy webu rovněž společně s klientem koordinujeme jednotlivé online marketingové aktivity. Samotné podstránky zájezdů jsme začali nově textovat a více strukturovat, neboť informace nebyly příliš vhodně rozsegmentované. Přesvědčit se můžete např. na stránce Thajsko. Textací se zabýváme i na home page, aby lépe reflektovala služby nabízené klientem. V předvánočním období jsme – mimo jiné – pomohli klientovi s textací newsletteru.

Dále tvoříme publikační plán pro blogové články a současně se na tvorbě blogových článků sami podílíme. Za zmínku určitě stojí rozhovor s paní Dagmar Růžkovou, jež je vedle pana Kučery další ústřední postavou Lodnika a tento sehraný tandem s námi také nejvíce komunikuje.

Ve velmi malé míře se věnujeme i sociálním sítím, kdy s námi klient konzultuje tvorbu a propagaci FB příspěvků; některé z nich jsme sami textovali, vybírali k nim vhodné fotografie. Klient si FB i IG profil zvládá jinak velmi sám pěkně a efektivně obhospodařovat.

V další řadě pracujeme na SEO věcech ala meta popisky jednotlivých stránek a měříme pozice webu na vybraná klíčová slova, abychom získali větší přehled o umisťování ve výsledcích vyhledávání.

Chcete podobné řešení?

Domluvte si konzultaci zdarma napište nám