Asistent(ka) kanceláře
Společnost Aira GROUP s. r. o., působící v oblasti outsourcingu IT služeb, online marketingu, webdesignu a SEO, provozující také největší české IT portály, hledá do svého týmu asistent/ku kanceláře.
Náplň práce:
- administrativní podpora kanceláře a vedení společnosti
- vyřizování telefonátů, kontakt se zákazníky, péče o návštěvy
- pomoc se zpracováním a tvorbou objednávek
- práce s účetním systémem POHODA
Požadujeme:
základní administrativní zkušenosti
samostatnost, zodpovědnost a důslednost
znalost práce s počítačem - Windows, MS Office,
znalost účetního systému Pohoda výhodou
spolehlivost, příjemné a reprezentativní vystupování
prezentační a komunikační dovednosti
pozitivně naladěnou osobu
Nabízíme:
- odpovídající finanční ohodnocení
- práci v přátelském kolektivu
- příjemné a neformální pracovní prostředí
- setkávání se zajímavými klienty, našimi klienty jsou renomované společnosti
- prostor pro seberealizaci
- firemní akce, na kterých budeš vítán/vítána
Nástup možný ihned, nebo dohodou.
Zaujala vás tato pozice? Ozvěte se nám.
Vaše odpovědi spolu s motivačním dopisem a CV zasílejte na kariera@aira.cz
(do předmětu zprávy uveďte „Asistent(ka) kanceláře“).
Zasláním Vašeho životopisu společnosti Aira GROUP s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, výhradně pro účely výběrového řízení a to na dobu odvolání Vašeho souhlasu.
Zpět na výpis pracovních pozic