Asistent(ka) kanceláře

Společnost Aira GROUP s. r. o., působící v oblasti outsourcingu IT služeb, online marketingu, webdesignu a SEO, provozující také největší české IT portály, hledá do svého týmu asistent/ku kanceláře.

Náplň práce:

  • administrativní podpora kanceláře a vedení společnosti
  • vyřizování telefonátů, kontakt se zákazníky, péče o návštěvy
  • pomoc se zpracováním a tvorbou objednávek
  • práce s účetním systémem POHODA

Požadujeme:

    základní administrativní zkušenosti

    samostatnost, zodpovědnost a důslednost

    znalost práce s počítačem - Windows, MS Office,

    znalost účetního systému Pohoda výhodou

    spolehlivost, příjemné a reprezentativní vystupování

    prezentační a komunikační dovednosti

    pozitivně naladěnou osobu

Nabízíme:

Nástup možný ihned, nebo dohodou.



Zaujala vás tato pozice? Ozvěte se nám.

Vaše odpovědi spolu s motivačním dopisem a CV zasílejte na kariera@aira.cz
(do předmětu zprávy uveďte „Asistent(ka) kanceláře“).


Zasláním Vašeho životopisu společnosti Aira GROUP s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, výhradně pro účely výběrového řízení a to na dobu odvolání Vašeho souhlasu.

Zpět na výpis pracovních pozic