Telefonická podpora – helpdesk Telefonická podpora hotline

Spokojenost zákazníků je pro nás klíčová stejně jako kvalita našich služeb. Objednáte-li si u Aira GROUP jakoukoli službu, můžete využít i naší bezplatné telefonické podpory. Přímo naši technici odpoví na vaše dotazy a vyřeší případné problémy s fungováním systému.

Prioritou je pro nás to, aby vaše servery neustále fungovaly tak, jak mají. Hledáme proto vždy nejrychlejší a přitom komplexní řešení. V rámci námi dodávaných služeb lze také dohodnout specifický rozsah podpory.

Mám zájem

napište nám

Dále získáte:

Vzdálená správa počítačové sítě

Některé požadavky lze řešit na dálku a šetřit váš čas i peníze. Pro vás to znamená, že nebudete muset čekat, až za vámi přijede náš technik. Některé problémy budou jednoduše vyřešeny ihned po telefonu.

Vedení evidence software a technického vybavení

Stejně jako všude jinde, je potřeba i při správě sítě mít ve věcech pořádek a přehled. Proto vedeme i pro vás evidenci používaného technického vybavení – od počítačů a jejich konfigurací po software a ostatní prvky na síti. Tyto přehledy máte k dispozici a můžete je použít třeba k plánování rozvoje Vašeho IT.

Pokud vašim účetním nic neříkají zkratky jako: TP R52-TopS, P-M 750, DVD+/-RW, 15'' SXGA+, XPp nebo WLAN, bude nejlepší obrátit se na nás. Provedeme porovnání skutečného stavu výpočetní techniky s účetní evidencí. Abyste měli jistotu, že v pořádku je opravdu všechno, zajistíme pro vás provedení IT auditu.

Blogujeme!

administrace IT

Správa IT: Co to vlastně je?

Klasická situace: nakoupíte deset kilo masa a pak zjistíte, že polovina hostů jsou vegetariáni. Podobné to může být se správou IT. Jde o složitý obor, v němž se ne každý orientuje a ...

Kevin Mitnick na snímku FBI

Nejslavnější hacker všech dob Kevin Mitnick byl dobrý hlavně v mluvení

Jak víte, pomůžeme vám i se zabezpečením lecčeho, co se týká IT aktivit vaší firmy nebo projektu. O tom ale jindy. Dnes pro vás máme něco odlehčenějšího. Týká se to dějin bezpeč...

chci jít na blog