SEO správa SEO správa

Chcete-li svým stránkám zajistit vysokou návštěvnost z vyhledávání trvale, nestačí bohužel „pouze“ jednorázově optimalizovat, ale musíte se o ně neustále starat. Jejich umístění je dynamické, protože se na internetu neustále něco děje. A pokud vaše konkurence o optimalizaci ještě nedávno neměla tušení, vězte, že právě teď už zaměstnávají SEO profesionály i oni.

Pokud nechcete, aby vaše výdaje za optimalizaci přišly vniveč, musíte se stránkami neustále pracovat a hledat optimální řešení. Důležité je stále vyhodnocovat jejich umístění, statistiky bounce rate či konverze a sledovat návštěvnost. Jedině to vám umožní včas reagovat na změny, které se na webu v dané oblasti projevují.

Objednat SEO

napište nám

Jak v praxi vypadá SEO správa?

  • V pravidelných intervalech jste informováni o umístění stránek při vyhledávání na cílová klíčová slova a o jejich návštěvnosti.
  • Každé větší změny s vámi prokonzultujeme a přizpůsobíme jim strategii webu. Zajistíme snadné provádění změn v obsahu, složitější úpravy uděláme sami.
  • Kromě práce s on-page faktory patří ke správě SEO a k zajištění výsledků i off-page faktory, které představují z velké části zpětné odkazy.
  • Každému webu ve správě budujeme kvalitní síť zpětných odkazů na českém internetu.

Blogujeme!

démon typografie

Vybrané lahůdky z typografie: 7 chyb, které mění text v napohled nepříjemnou záležitost

Drtivá většina copywriterů umí psát, ale chybu občas udělají i ti nejzkušenější. A když zrovna nejde o pravopis nebo stylistiku, ve hře je typografie. Vyhmátla jsem nejčastější ch...

Přiveďte zákazníky z Facebooku na web

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně přihlásí přes 4,5 milionu lidí. To je obrovský prostor pro reklamní sdělení. Jak...

chci jít na blog