Tvorba strategie linkbuildignu Příprava linkbuilding strategie

Budování zpětných odkazů neboli linkbuilding zahrnuje širokou škálu možností a způsobů, jakými lze účinně zvyšovat návštěvnost. Základním principem je vytvářet síť kvalitních odkazů, které posilují váš web a jeho viditelnost ve výsledcích vyhledávání.

Během přípravy linkbuilding strategie je dobré nejprve provést analýzu webu, ta odhalí případné nedostatky a umožní vytvořit linkbuildinovou strategii, co nejefektivněji. Pro každé důležité klíčové slovo musí například existovat vhodná stránka vašeho webu, na kterou budeme odkazovat. Aby linkbuilding fungoval jak má, vše musí být nejprve perfektně promyšleno.

Chci linkbuilding strategii

napište nám

Náležitosti webu pro linkbuilding

Aby bylo možné na vaše stránky odkazovat a tím zvyšovat jejich důvěryhodnost pro vyhledávače, je nezbytné, aby byl váš web pro tuto činnost připraven. Existuje řada problémů, které znemožňují úspěšné budování zpětných odkazů. Mezi nejčastější patří např. rámce (frames) nebo nestálý obsah. Zatímco rámce dovolí odkazovat pouze na úvodní stránku, nestálý obsah může definitivně odradit kohokoli, kdo by chtěl na váš web odkázat. Častou chybou při budování zpětných odkazů je také nepřehledná URL adresa vašich stránek.

Příklady strategií linkbuildingu

  • Strategie získávání odkazů na tematických webech,
  • plán rozvoje externího obsahu,
  • zlepšení interního prolinkování webu,
  • strategie inbound marketingu,
  • strategie linkbaitingu,
  • plán pro média a sociální sítě,
  • strategie zaměřená na blogy,
  • strategie sledování zmínek,
  • strategie broken linkbuildingu.

Blogujeme!

bannerová reklama

Landing page aneb jak nenechat zákazníka utéct

Křičíte hlasitěji než ostatní trhovci, máte krásný poutač i stánek. Všichni se k vám seběhnou, ale když vidí bedny plné plesnivé mrkve, zase odejdou. Přesně tak to funguje i na in...

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

chci jít na blog