Optimalizace webu (on-page SEO) Optimalizace webových stránek

Aby internetový vyhledávač usoudil, že právě vaše stránka je důležitá, a posunul ji na přední místa ve výsledcích hledání vašich klíčových slov, je třeba kvalitní SEO neboli optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Vaše produkty můžou být nejlepší a nejlevnější, ale pokud o tom nepřesvědčíte vyhledávač, nedozví se to ani zákazníci.

Cílem SEO je zlepšit pozici vašich stránek ve výsledcích vyhledávačů a zvýšit tak vaši návštěvnost. Jedná se o dlouhodobou a intenzivní činnost, která ale v rukou odborníků přivede na vaše stránky vysokou a kvalitní návštěvnost. Kvalitní v tomto případě znamená, že díky správně provedenému SEO se co nejvíce návštěvníků vašeho webu změní v zákazníky.

Objednat SEO

napište nám

Jaké jsou metody SEO?

  • Nejdřív provedeme SEO audit a analýzu klíčových slov.
  • Upravíme texty na webu tak, aby obsahovaly správnou hustotu klíčových slov.
  • Uspořádáme strukturu a kód stránek, aby byly vyhledávačem snadno indexovatelné a rozpoznatelné.
  • Budování zpětných odkazů (linkbuilding) přesvědčí vyhledávače, že váš web je hodnotný.

K optimalizaci webových stránek je nutné připojit i řadu dalších činností, které vám zajistí komplexní řešení vaší marketingové strategie. Do procesu optimalizace je vhodné zapojit linkbuilding, analýzu webových stránek, copywriting nebo i prvky internetové reklamy.

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog