Optimalizace webu (on-page SEO) Optimalizace webových stránek

Aby internetový vyhledávač usoudil, že právě vaše stránka je důležitá, a posunul ji na přední místa ve výsledcích hledání vašich klíčových slov, je třeba kvalitní SEO neboli optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Vaše produkty můžou být nejlepší a nejlevnější, ale pokud o tom nepřesvědčíte vyhledávač, nedozví se to ani zákazníci.

Cílem SEO je zlepšit pozici vašich stránek ve výsledcích vyhledávačů a zvýšit tak vaši návštěvnost. Jedná se o dlouhodobou a intenzivní činnost, která ale v rukou odborníků přivede na vaše stránky vysokou a kvalitní návštěvnost. Kvalitní v tomto případě znamená, že díky správně provedenému SEO se co nejvíce návštěvníků vašeho webu změní v zákazníky.

Objednat SEO

napište nám

Jaké jsou metody SEO?

  • Nejdřív provedeme SEO audit a analýzu klíčových slov.
  • Upravíme texty na webu tak, aby obsahovaly správnou hustotu klíčových slov.
  • Uspořádáme strukturu a kód stránek, aby byly vyhledávačem snadno indexovatelné a rozpoznatelné.
  • Budování zpětných odkazů (linkbuilding) přesvědčí vyhledávače, že váš web je hodnotný.

K optimalizaci webových stránek je nutné připojit i řadu dalších činností, které vám zajistí komplexní řešení vaší marketingové strategie. Do procesu optimalizace je vhodné zapojit linkbuilding, analýzu webových stránek, copywriting nebo i prvky internetové reklamy.

Blogujeme!

démon typografie

Vybrané lahůdky z typografie: 7 chyb, které mění text v napohled nepříjemnou záležitost

Drtivá většina copywriterů umí psát, ale chybu občas udělají i ti nejzkušenější. A když zrovna nejde o pravopis nebo stylistiku, ve hře je typografie. Vyhmátla jsem nejčastější ch...

Přiveďte zákazníky z Facebooku na web

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně přihlásí přes 4,5 milionu lidí. To je obrovský prostor pro reklamní sdělení. Jak...

chci jít na blog